משיחת הטלפון ועד קבלת המפתחות לחדר הנחשק: ככה סוגרים חופשה בשנת 2021 ונשארים בחיים

"אדם שמזמין חופשה כלל לא צריך להתעסק בבירוקרטיה סביב הנופש שלו" - כך מספרת לנו נורית אפלמן (41) סוכנת נסיעות ותיקה ומומחית בסגירת דילים מנצחים ללקוחות שלה. לדבריה אצלה כל לקוח מרגיש שהוא עולם שלם, והיא כלל לא מתביישת לנהל משא ומתן עיקש ומקצועי עם הספקים ולהשיג ללקוח את החבילה המשתלמת ביותר עבורו.

נורית אפלמן

סוף סוף זה הגיע, חודשי הקיץ בפתח ואיתם החופשה המשפחתית שכל כך חיכינו לה במשך השנה הסיזיפית שעברנו…אין מילים לתאר את ההתרגשות הזאת ברגע שמגיעים לשדה התעופה עם המזוודות, רגע לפני שעולים על המטוס ומנופפים לשלום לשגרה היומיומית שמאיימת לשבור אותנו מידי יום…אלא שבתוך כל הרגע הקסום הזה אנו נוטים לשכוח את מסכת ההתעללויות שעברנו ממש חודש לפני כן כשחיפשנו לאיזה יעד לטוס, ועד שמצאנו נתקלנו בכל כך הרבה אופציות לבחירה וחבילות שכאילו נוצרו כדי לבלבל אותנו. וכמובן איך אפשר לשכוח את הכאב ראש הכלול בהשוואת המחירים, השכרת רכב, חיפוש מלון וכל שאר המכשולים בדרך לרגע המיוחל…לא הרבה יודעים, אבל תפקידו של סוכן נסיעות הוא למנוע בדיוק את הדברים האלו, אלא שלרוב הם מתיימרים לספק את הדיל השווה ביותר ללקוח כשלבסוף מדובר בדיל השווה ביותר לכיס שלהם.
נורית אפלמן טוענת שאצלה זה שונה, ואצלה כל לקוח הוא לקוח vip שיקבל את הדיל השווה ביותר עבורו. יצאנו לבדוק האם יש אמת בדבריה…

נורית מה בעצם השירות שאת מציעה?
"השירות שאני מציעה הוא הזמנת חבילות נופש בארץ ובעולם, תוך כדי מתן שירות אישי ותפירת חבילה מותאמת אישית ללקוח על מנת שיהיה שבע רצון גם מבחינת המחיר המשתלם וגם מבחינת איכות הנופש הלא מתפשרת עליה חלם."

 

ובמה את שונה מסוכנת נסיעות אחרת?
"בעיקר ביחס ללקוח, אצלי כל לקוח הוא V.I.P אני נותנת יחס אישי וזמינות של 24 שעות עבור הלקוחות שלי, בפועל כל לקוח מקבל תחושה שהוא עולם שלם, גם כאשר אני עובדת עם עוד לקוחות."

 

רגע ולמה שפשוט לא יזמינו לבד ללא סוכן?
"שאלה יפה, תראה…בשיטת התגמול שלנו מול ספקי השירות שאנחנו עובדים איתם, אנחנו מתעקשים שהתגמול יהיה מנתח הספק ולא על חשבון הלקוח, ככה שהלקוח בעצם מקבל מחיר ללא תוספות ועם אקסטרות שרק סוכן מקצועי יכול להשיג."

 

מה באמת כוללת חבילת הכל כלול שמזמינים דרכך?

"החבילות דרכינו כוללות את כלל הצרכים של הלקוח ברמה האישית כגון: טיסה, העברות, השכרת רכב, מלון ואטרקציות."

 

נשמע מעולה! ואיך הגעת לעסוק בתחום הזה בכלל?

"חופשות תמיד היה ותמיד יהיה החיים שלי, תמיד אהבתי לטוס ולטייל בעולם, כך שצברתי ידע רב בנושא תיירות והחלטתי לנצל את כל הידע שלי ולפתח קריירה בתחום"

 

ומה קורה אם התחרטתי? אפשר לבטל?

"בקטע הזה אנחנו בוחרים את הספקים שלנו בפינצטה! אנו משתדלים תמיד לעבוד עם ספקים שנותנים חבילת ביטולים שמטיבה עם הלקוח כמה שיותר, והכי חשוב תמיד זמינים ללקוחות ותמיד דואגים להחזרים ברמה האישית לכל לקוח ולקוח…תמיד יש לך למי לפנות"

 

ומה קורה אם הגעתי למלון והחדר הוא לא כמו שהזמנתי, גם אז יש לי למי לפנות?

"בוודאי, כמו שאמרתי אנחנו תמיד זמינים עבור הלקוח, אם יש תקלה כלשהיא במלון או בטיסה או בכל דבר שהוא, אנחנו נטפל…יותר מזה אנחנו אפילו מטפלים און ליין בלקוחות גם כשהם ביעד הנופש שלהם."

נורית אפלמן

ומה היעדים הכי פופולאריים כיום?

"כרגע (תקופת הקורונה ), בהחלט אנחנו ממליצים על נופש בארץ, וכשנתב"ג ייפתח לאט לאט על פי החלטות הממשלה, אנחנו ממליצים על היעדים הקלאסיים שאנו מתמחים בהם כגון: יוון , קפריסין, רומניה , צ'כיה ,גרמניה ,פולין
ודובאי שהם היעדים הקלאסיים לישראלים."

 

ספרי לי על התהליך מרגע שמשאירים פרטים עד שנסגרת החופשה

"מרגע שהלקוח השאיר הודעה אנחנו יוצרים קשר עם הלקוח ולוקחים את כל הצרכים והדגשים הקטנים החשובים לו לנופש שלו, לאחר מכן אנו יוצרים קשר עם כלל הספקים שלנו ומוודאים שהלקוח מקבל את כל מה שביקש ובמחיר הכי נוח בשבילו על מנת שיהיה מרוצה ויוכל להנות מהחופשה שלו בראש שקט.

 

נורית, אותי לגמרי שכנעת וכנראה שאת החבילת נופש הבאה אזמין דרכך…בואי תספרי לי ולקוראים שלנו איך מגיעים אלייך

"קודם כל ברוך הבא למשפחה! כדי להגיע אלי אפשר להיכנס לדף העסקי שלי בפייסבוק או פשוט להתקשר אלי לנייד ומשם נתקדם."