חשיפה בלעדית: מי האיש שממלא למטפלים במגע את הקליניקה עד אפס מקום

אם אתם מטפלים שנמצאים עם יומן ריק למדי, ופניות מאנשים לא רציניים ולא רלוונטיים הם מנה קבועה ב"תפריט היומי שלכם", אז הגיע הזמן שתכירו את אבירם קליש, שעובד בשיטת שיווק  שמעניקה למטפלים שהוא עובד איתם, שקט נפשי בכל מה שקשור לשיווק של הקליניקה שלהם, ועוזר להם להפוך ל'קליניקת על', תוך עצירת  הבזבוז חסר התכלית על פרסום לא אפקטיבי. החלטנו להרים את הכפפה ולבדוק במה מדובר

הכירו את אבירם קליש, מומחה לשיווק דיגיטלי שעשה שינוי מקצה לקצה והפך משחקן טלוויזיה ופרסומות מוערך, למומחה פרסום של מטפלים במגע. קליש זכה לכינוי המחמיא הזה, לאחר שבשנה האחרונה, מאז פרוץ מגיפת הקורונה, הוא עזר למספר מטפלים במגע, למלא את יומן הטיפולים שלהם, להכניס הרבה יותר כסף לחשבון, להיות מפוצצים בעבודה ולחיות את הייעוד שלהם על הצד הטוב והרווחי ביותר.

אבירם קליש
אבירם קליש, פרסומאי מוכר ושחקן טלוויזיה


לאחר קריירה ארוכת שנים בעולם המשחק והפרסומות, הבין קליש שעתידו לא נמצא בתחום הזה ופתח עסק לשיווק דיגיטלי המתמחה בפרסום ממומן עבור מטפלים. קליש טוען, שאם אתם נמצאים עם יומן ריק למדי, ופניות מאנשים לא רציניים ולא רלוונטיים הם מנה קבועה בתפריט היומי שלכם, אז הגיע הזמן שתכירו את “שיטת 3 השלבים” שאבירם עובד איתה, השיטה תעניק לכם שקט נפשי בכל מה שקשור לשיווק של הקליניקה שלכם, בדרך להפוך ל'קליניקת על' ולשים סוף לבזבוז חסר התכלית על פרסום. סקפטיים? גם אנחנו. לכן החלטנו להרים את הכפפה ולבדוק במה מדובר…

אבירם, תן לי להבין שנייה, אתה הרי שחקן שמשחק בפרסומות וגם בכמה סדרות בהם נתקלתי כמו “רמזור”, “צומת מילר”, “הקלמרים” ו”לה פמיליה”. מה אתה עושה פה בכלל בעולם השיווק הדיגיטלי? איך הגעת לתחום הזה בכלל?

“אתה יודע, זאת שאלה שאני שואל את עצמי מהיום בו נכנסתי לתחום הזה, והתשובה היא חד משמעית, “ביטחון כלכלי”. השנים האחרונות ובמיוחד הקורונה, לימדו אותי שיעור שאני לא אשכח לעולם. נוכחתי שחור על גבי לבן, שאם אני רוצה לחיות פה במדינה ולנהל חיי משפחה תקינים ומבוססים כלכלית אני חייב לדאוג לעתיד הכלכלי שלי אז לשחק בפרסומות לחברות הגדולות במשק כמו מפעל הפיס, שופרסל, אופטיקנה ו-9 מיליון וכמה סדרות, זה ממש לא מספיק על מנת לסגור את החודש

אף מלהק או מפיק או במאי לא בא איתי לשלם חשבון ארנונה או לממן לי ולאישתי חופשה קצרה… אף אחד מהם. 

 פשוט לא הייתי יכול להמשיך כלכלית ככה. זה היה השלב שהחלטתי שאני עובר לצד השני של המסך, כי שם יש הרבה יותר אפשרויות להתפרנס. פשוט.

 

הבנתי, כלומר עברת מהצד שלפני המצלמה, לצד השני שכותב, מביים ומחליט מה יהיה בתסריט.

“כן אפשר לומר כך, סך הכל הפרסום הוא מגוון של טכניקות שחוזרות על עצמן בשינוי של צבע, מראה ותוכן. המהות היא אותה מהות אז אפשר לומר בעצם שיש לי ניסיון בעולם הפרסום של 15 שנה, למרות שבדיגיטל אני די חדש ועם זאת, ברוך ה’ כבר יש תוצאות.

 

אז בוא ספר לי קצת אבירם על מה שאתה עושה. הבנתי שאתה מפרסם למטפלים במגע. למה דווקא הם?

קודם כל כשהתחלתי בדיגיטל אחד הדברים החשובים שלמדתי בשיווק ולמדתי אצל כמה מהטובים שיש, זה שלעזור ולפתור בעיות זה בעצם המהות של להרוויח כסף. אתה לא מרוויח כסף ובטח שלא כסף טוב אם אתה לא פותר בעיות ומי כמו המטפלים הם פותרי הבעיות האולטימטיביים. אליהם באים כל מי שלא מצליח לפתור את הבעיה שלו לבד.

הבעיה מספר אחת של המטפלים ובתוכם מטפלים במגע, היא השיווק. איך להביא יותר מטופלים לקליניקה. זה מדיר שינה מעיניהם ואני לגמרי יכול להבין אותם. מה זה מעניין אותם איך לכתוב פוסט או לצלם וידאו? מה זה קשור בכלל לעולם שלהם? הם רוצים לטפל, נקודה. עזוב אותם משיווק. אגב גם אם אני הייתי במקומם זה לא היה מעניין אותי.

בנוסף,  אם המטפלים עוזרים לאנשים להרגיש טוב יותר ואני עוזר למטפלים, על ידי שיווק טוב ואיכותי להביא אליהם מטופלים, אז גם לי יש חלק במצווה של ואהבת לרעך כמוך.”

 

ובאיזה סוג מטפלים אתה הכי מרגיש שאתה מתמחה?

“אז כמו שאמרתי. מטפלים במגע, ואם להיות יותר ספציפיים אז אפשר לדייק ולומר: רפלקסולוגים, מטפלי שיאצו, טווינא, עיסוי רפואי ועוד שיטות שאפשר לקרוא להן טיפול במגע.

אבירם קליש
אבירם קליש, מומחה לשיווק מטפלים במגע

ויש כמות מסוימת של פניות שאתה מתחייב להביא לאותם מטפלים ששוכרים את שירותיך?

“תראה, אני עושה דבר כזה עם כל מטפל שפונה אליי. קודם כל אני מברר כמה פניות הוא צריך. אם זה פחות מ-15 פניות חדשות בשבוע, אני אומר לו פשוט שזה לא מתאים ולא משתלם כלכלית כי אחרי הכל יש פה גם השקעה כספית מסוימת. זה פרסום וזה עולה כסף ואני רוצה שהמטפל ירוויח וירוויח טוב ולא רק יכסה את ההשקעה וירוויח מעט, כי אחרת מה עשינו בזה?

אז אני מכוון למטפלים שרוצים ממש קליניקה מלאה עד אפס מקום שבוע ויותר קדימה. זה מה שאני רוצה. רוצה שיברכו אותי כל בוקר על זה שיש להם יותר ממספיק עבודה והם עוד יכולים להגיד לאנשים: לא, אין לי מקום. ככה אני רוצה.”

 

וזה קורה? יש תוצאות בשטח?

“ברור, יש לי עכשיו רפלקסולוגית שבניתי לה קמפיין. הבחורה קיבלה מאז חודש דצמבר מעל 600 פניות כש-70% מהם גם קבעו טיפול בפועל. אתה מבין מה קורה פה? יש מלא מלא אנשים שצריכים טיפול ומחפשים מישהו שיעזור להם.”

 

דיברת באמת על הנושא של: “יעשו את העבודה טוב”. איך באמת מטפל יכול באמת לדעת שבשטח הוא יקבל תוצאות טובות? הרי יש פה השקעה כספית לא מבוטלת. אז איך הוא יידע שהוא עושה את ההחלטה הנכונה עבורו? כי תסכים איתי: יש לא מעט שרלטנים בשוק שרק מבטיחים ובפועל לא מקיימים.

אתה לגמרי צודק, וזאת בעיה שמפריעה וצריך פשוט לבדוק טוב טוב לפני שמתחילים ואף לבקש תקופת ניסיון על מנת שיתחילו לראות תוצאות לפני שמוציאים כסף. לא לשלם לפני שרואים שמשהו עובד. זה האני מאמין שלי וזה גם מה שאני אומר ללקוחות שלי.

 

מה אתה אומר להם בדיוק?

אני אומר למי שבאמת רציני, שאני בונה לו, ללא תשלום, את כל הפרסום מא’ ועד ת’: מודעות בפייסבוק, קהלים בפייסבוק, דף נחיתה ייחודי על המטפל, דף תודה והכל נכנס לתוך מערכת שאוספת לתוכה את הלידים ולמטפל נותר רק להרים טלפון ולקבוע טיפול איתם.

כל זה רץ במשך שבוע של פרסום. בדרך כלל בפרק זמן הזה, המטפל רואה לבד מה הוא קיבל ומבין שמשתלם לו להמשיך ולפרסם דרכי כי רק טוב יוצא לו מזה ונכנסים לו עוד ועוד טיפולים והוא רואה יותר כסף נכנס אז ההחלטה נעשית מאד קלה עבורו.

 

אז אתה אומר שבוע ניסיון ואז הם מחליטים אם להמשיך ולשלם על השירות? ואם הם לא רוצים להמשיך מכל סיבה שהיא?

“שאלה מעולה. אז קודם אני בודק עם המטפל מתכוון בכלל לפרסם ל-3 חודשים לפחות, במידה והכל יילך טוב. אם התשובה היא כן ואני מתרשם שהוא לא מתכוון להבריז אחרי שבוע,  אז היה והפרסום לא הביא לו את התוצאות שהוא היה שבע רצון מהן, אני לוקח אחריות מלאה ולא מבקש תשלום על העבודה.

 

טוב, זאת באמת הצעה שקשה לסרב לה. למטפל בעצם אין מה להפסיד חוץ מתקציב הפרסום שהולך לפייסבוק ואתה בעצם ” עובד בחינם” עד לרגע שיהיו תוצאות בפועל. נכון?

“אמרת את זה הכי טוב שאפשר. אין לי שום ענין לקחת כסף ממישהו שהוא לא מרוצה. הרי באתי לעזור לו וזהו..”

 

 

אבירם היה מרתק מאוד! לסיום איך יכול מי שמעוניין להגדיל או למלא את הקליניקה שלו ליצור איתך קשר?

“פשוט מאוד, כל מטפל במגע שרואה את עצמו מגדיל בצורה משמעותית את הקליניקה ורק מחפש את האדם שיביא אותו לשם, מוזמן לפנות אלי לשיחת וואטסאפ קצרה ומשם נתקדם…”

לחצו כאן לתיאום פגישה עם אבירם קליש>>

 

השאר פרטים לשיחת היכרות עם אבירם